مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 07:412019-11-08سياسي

فارس من| همه متخلفان پدیده باید محاکمه شوند، حتی اگر درون دستگاه قضایی باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سهام پدیده شاندیز تعیین تکلیف شود یکی از سوژه هایی است که بسیاری از سهامداران این شرکت با ثبت آن در سامانه  فارس من خبرگزاری فارس خواستار پیگیری آن شدند و افراد زیادی از این کمپین حمایت کردند.

از آن جایی که بعد از صدور حکم پدیده، ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی طی بیانیه ای خواستار محاکمه همه عاملان آن و مدیران متخلف دخیل در پرونده شد، خبرنگار فارس گفت وگویی با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی انجام داد و نظر وی را جویا شد.

سید عبدالله ارجایی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: در پرونده هایی مانند پدیده و میزان، تقصیرهایی متوجه مدیران سیستم حاکمیتی اعم از دولت یا غیر دولت است، بنابراین همه افرادی که چه با سکوت یا عمل خود اسباب ایجاد تخلف را فراهم کرده اند سهمشان در ضرر و زیانی که به مردم رسیده، باید مشخص شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه های نظارتی که باید به موقع نظارت می کردند و نکردند لازم است شناسایی و محاکمه شوند، تصریح کرد: دستگاه هایی که متولی صدور مجوزها بودند و در این کار کوتاهی کردند یا اگر انجام دادند خلاف قاعده بوده، همچنین مدیرانی که در شکل گیری این پرونده و تخلفات بزرگ اقتصادی آن نقش داشتند، همه باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| همه متخلفان پدیده باید محاکمه شوند، حتی اگر درون دستگاه قضایی باشند

فارس من| همه متخلفان پدیده باید محاکمه شوند، حتی اگر درون دستگاه قضایی باشند